Co ja tu robię?

Ten blog powstał dość spontanicznie, chciałabym żeby był on pewnego rodzaju pamiątką dla mnie, do której będę mogła kiedyś wrócić. Pomimo to mam nadzieję, że Wy również znajdziecie tu coś co Was zainteresuje.

Coś o mnie?
Mam 20 lat, studiuję psychologię, a w weekendy chodzę do szkoły aktorskiej. Moje studia pomagają mi lepiej zrozumieć innych ludzi oraz samą siebie. Uwielbiam teatr i kino, ponieważ mogę się wtedy przenieść w inny świat, zapomnieć na chwilę o rzeczywistości i całkiem się zanurzyć w historii, którą oglądam. Wspaniałym uczuciem jest podziwianie jaki świat może być piękny, poznawanie innych kultur oraz uśmiechanie do ludzi, których mijasz na ulicy. 


Planuję pisać tu:
  • moje ciekawe, czasem radosne, czasem smutne historie z życia
  • recenzje filmów, seriali, a nawet czasem spektakli teatralnych
  • moje przemyślenia na różne psychologiczne tematy
  • opisy moich podróży i wspaniałych miejsc, które zwiedziłam
Chciałabym wrzucać posty dość regularnie, na razie raz w tygodniu, ale jeśli będę miała więcej czasu albo przemyśleń to czasem mogą się pojawiać nawet częściej.

Komentarze

Popularne posty